Пасха 2023

Кожного року вибираю рецепт, за яким пектиму. Цього разу печу за рецептом пані Стефи. Це мої другі паски в Швеції, минулої весни я теж, здається, використовувала цей рецепт, але у той самий час я дистанційно евакуювала маму із окупованого Херсона, тому самі паски я пам'ятаю дуже розпливчасто...

Нижче рецепт з моїми поправками.

Тісто на паски (5 штук по 425 г):

1 кг борошна
400 мл теплого молока
100 грам свіжих дріжджів
8 жовтків
250 грам масла
250 грам цукру (або 280 мл якщо міряти об'ємом)
200 грам родзинок
0,5 чайної ложечки солі
1 чайна ложка ванільного екстракту
1 чайна ложка меленого мускатного горіху

1. Дріжджі розчинити в теплому молоці, додати 3 столові ложки борошна і відправити у тепле місце на хвилин 30-40 доки не забродять. Я робила водяну баню. Дріжджі брала шведські для солодкого тіста.

2. Жовтки перетерти з цукром і ванільною есенцією. Я використовувала цукрозамінник. 

3. Борошно просіяти, змішати із сіллю та меленим мускатним горіхом, влити опару. Перемішати, додати жовтки з цукром. Вимісити тісто. Я місила хвилин 15 доки воно не стало однорідним і пластичним.

4. Вмішати в тісто масло кімнатної температури, нарізане кубиками. Вимісити тісто доки не стане лискучим і м'яким. Додати промиті і обсушені родзинки. Всього в мене пішло 30 хвилин на вимішування.

5. Поставити тісто у тепле місце підходити на хвилин 60-90, доки не збільшиться в об'ємі вдвоє. Я робила водяну баню в духовці, ставила вниз кастрюльку з кип'ятком. Тісто підійшло швидко і дуже добре.

6. Тісто обім'яти, поділити на частини по 1/3 висоти форми. В мене форми діаметром 14 см і висотою 10 см, купляла на Амазоні як "форми для паннетоне". Вийшло 5 пасок по 425 г.

7. Знову в тепле місце підходити на 90 хв. 

8. Випікала при 170-180 градусах близько години до золотистої скоринки.





Прикрашала пастою із білого шоколаду на цукрозамінниках і посипкою із мигдалевої крихти, яку я заздалегідь пофарбувала рідкими фарбами від Dr. Oetker та висушила на листі пергаменту.

Також робила сирну паску за своїм звичайним рецептом. Дякуючи цьому блогу, бачу, що я вже роблю її одинадцятий рік поспіль! Ох, як час летить...


Ну і яйця Діма з Мішею пофарбували за Діминою секретною фамільною технологією. Слава богу, знайшли тут в Швеції польскі сухі барвники для яєць, як в Україні. Минулого року фарбували рідкими барвниками Dr. Oetker, але з сухими якось впевненіше. 

Glad Påsk!






Коментарі