Торт "Наполеон"

Вирішила зберегти рецепт тут, бо як виявилось під час нашої вимушеної міграції, не всі записники і книги можна вивезти із собою, а сторінка в інтернеті завжди "під рукою".


Цього року на день народження дуже захотілось наполеону, з ароматом масла і ванілі, ніжного, слоїстого. Попитала дівчат в інстаграмі і мені порадили ось цей рецепт тіста, який виглядає доволі апетитно. Вирішила взяти його за основу, але, звісно, трохи змінила процес. 

Тісто для коржів "Наполеон":

- 500 г борошна

- 300 г замороженого вершкового масла (максимальної жирності)

- 1 яйце

- 1 ст. л. оцту (в мене рисовий)

- 180-190 мл холодної води (разом яйце+оцет+вода повинні складати 250 г)

- борошно для розкочування коржів


1. Натерти заморожене масло у борошно. Перемішати до консистенції "крихти".

2. Змішати яйце з холодною водою і оцтом і додати цю суміш до борошна з маслом.

3. Нашвидкоруч замісити тісто аби воно тільки трималось разом і зберігало всі окремі шматочки масла, які під час випічки нададуть йому бажаної слоїстості. Розділити тісто на 8 однакових шматків, загорнути їх у харчову плівку і відправити у холодильник на 2 години.

4. Дістати перший шмат тіста, покласти на пергамент і розкатати його тонким шаром, обрізати по формі + 2 см по периметру додати на усадку при випічці (в мене кругла форма діаметром 24 см). Проткнути виделкою і випікати за температури 200 градусів десь 5 хвилин. 

5. Поки один корж випікається, підготувати наступний. В мене вийшло 8 коржів із заготовлених шматків тіста + 2 коржі із обрізків (їх я подрібнила на крошку для декору). Для всього процесу в мене знадобилось 2 листи пергаменту (використовувала повторно).


Крем робила за цим рецептом, але наступного разу буду шукати інший, цей вийшов надто рідким, але в принципі було смачно. Вже кілька років готую на замінниках цукру, тому замінила цукор пропорційно, як вказано в інструкції.

Торт збирала у круглій формі діаметром 24 см, деякі коржі акуратно підрізала. Зверху посипала крихтами і підсмаженими, подрібненими волоськими горіхами. Відправила у холодильник на ніч. Зранку зняла форму, підмазала сторони кремом і притрусила також крихтою. Зверху додала полуниці.




Всі коржі в мене по висоті не влізли в форму, тому через кілька днів я подрібнила ті, що залишились, і зробили із них і залишків крему десерти шарами крихти/крем а-ля трайфл. Смачний вийшов день народження цього року :) 


Коментарі